RAMOWY PROGRAM WYJAZDU:
Jest to propozycja wyjazdu skierowana dla pracowników wszystkich jednostek budżetowych, administracji samorządowej, rządowej, sądów, jednostek kultury, instytutów, uczelni, służb mundurowych, służby zdrowia, oświaty jak też wszystkich innych publicznych oraz członków ich rodzin. Jeśli chcieliby Państwo skorzystać wyjazdów z nami to zapraszamy. Osoby chętne prosimy o przesłanie zgłoszenia się na skrzynkę e- mail: pawel.rakowski@pracownicy-samorzadowi.pl lub PAUL49@WP.PL podając imię nazwisko, datę urodzenia oraz nr telefonu kontaktowego. Wszystkim którzy zgłoszą się lub potwierdzą chęć wyjazdu zostaną przesłane warunki uczestnictwa do podpisu i odesłania do biura turystycznego oraz nr konta bankowego biura turystycznego, które przygotowało nam ten wyjazd i na, które należy dokonywać wpłat.
Zgłoszenia przyjmujemy do 26.07.2023 r.
PLANOWANE TERMINY | CENA | DOStĘPNOŚĆ |
---|---|---|
09.08 – 18.08.2024 | 5970 PLN | BRAK MIEJSC! |
08.09 – 17.09.2024 | 5970 PLN/ Dla osób zapisanych po 22.02 – 7303 PLN | BRAK MIEJSC! |
09.09 – 18.09.2024 | 5970 PLN | BRAK MIEJSC! |
Cena zawiera:
- Bogaty program zwiedzania pod opieką polskiego pilota.
- Przeloty międzynarodowe na trasie Warszawa – Los Angeles, San Francisco – Warszawa wraz z opłatami lotniskowymi i opłatami pobieranymi przez linie lotnicze za wystawienie biletu.
- Transfery i przejazdy według programu klimatyzowanym autokarem.
- Zakwaterowanie w hotelach 2*/3* lub w motelach, w pokojach dwuosobowych z łazienką.
- Wyżywienie: 8 śniadań, 8 obiadokolacji.
- Ubezpieczenie podróżne KL, NNW i bagażu.
- Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Zwrotów.
Cena nie zawiera:
- Obowiązkowego pakietu dewizowego 1397 USD płatnego na miejscu w kraju docelowym,
zawierającego część świadczeń (m.in. transport miejscowy, opłaty drogowe i parkingowe, bilety wstępu, przewodnicy lokalni, opłaty klimatyczne opłaty środowiskowe, emisyjne,
administracyjne etc.). - płaty wjazdowej ESTA wraz z pośrednictwem – 35 USD.
- Napiwków 5 USD/dzień (obligatoryjnie płatne w USA – obowiązują powszechnie)
- Napojów do posiłków.
- Udziału w wycieczkach fakultatywnych i atrakcjach nieobjętych programem zwiedzania.
- W przypadku braku możliwości zakwaterowania w pokoju dwuosobowym obowiązkowa dopłata w wys. 1728 PLN
Informujemy, że uzgodniliśmy z biurem turystycznym płatności w ratach:
rata | termin | kwota |
---|---|---|
1 rata | do 30 lipca 2023 | 450 PLN |
2 rata | do 30 sierpnia 2023 | 450 PLN |
3 rata | do 30 września 2023 | 450 PLN |
4 rata | do 30 października 2023 | 450 PLN |
5 rata | do 28 listopada 2023 | 450 PLN |
6 rata | do 30 grudnia 2023 | 450 PLN |
7 rata | do 30 stycznia 2024 | 500 PLN |
8 rata | do 28 lutego 2024 | 500 PLN |
9 rata | do 30 marca 2024 | 550 PLN |
10 rata | do 30 kwietnia 2024 | 550 PLN |
11 rata | do 30 maja 2024 | 550 PLN |
12 rata | do 30 czerwca 2024 | 620 PLN |
RAZEM >> | 5970 PLN |
Dzień dobry! Czy w 2024 będzie organizowana jeszcze raz wycieczka do Nowego Jorku?
Witam i ja z tym samym pytaniem co Kasia M. -czy będzie organizowana jeszcze raz wycieczka do Las Vegas ….I czy byłby czas na ślub , który dałby nam Elvis
bedziemy organizowac w kolejnych latach tez ten kierunek
Szanowni Państwo
Dwie osoby mi pisały na e-maila, że za krótki była czas na przesiadkę z samolotu z Warszawy w Londynie do Los Angeles, zgodnie z zaplanowanym rozkładem lotów czas ten był 1,5 godziny to, że samolot z Warszawy wyleciał z opóźnieniem to nikt z nas nie ma na to wpływu, tak jak na opóźnienia pociągów my też nie mamy wpływu. Wielokrotnie pod moim adres leciały sms i e-mailowo różnego rodzaju epitety jak robiliśmy czas na przesiadkę 4 czy 5 godz. Nie zadowolimy wszystkich nie jesteśmy w stanie, tym bardziej, że bilety rezerwowane są z rocznym wyprzedzeniem aby uzyskać jak najlepsza cenę i to wtedy to linie lotnicze narzucają loty łączone, bo rozkład lotów na trasach europejskich sa potwierdzane najczęściej 6-7 m-cy przed wylotem. Każdy może na ten temat poczytać w Internecie. Kolejny argument że kierowca autokaru w USA nie spełniał standardów kierowcy i narażał na niebezpieczeństwo pasażerów może i jest coś w tym ale to nie władze Polskie to władze USA dały mu uprawnienia do kierowania autokarami i przeszedł kurs i zdał egzamin. My nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy dany kierowca umie jeździć czy nie umie to ocena każdego z państwa subiektywna, bo i w Polsce są niedzielni kierowcy a ten był zawodowym bo takie są przepisy w USA.