Australia – Kraina Tysiąca Plaż, Kangurów i Aborygenów – marzec 2025 – kończą się wolne miejsca

RAMOWY PROGRAM WYJAZDU:

Zbiórka uczestników na lotnisku w Warszawie w hali odlotów dwie godziny przed planowanym odlotem. Wylot do Australii z przesiadką w jednym z międzynarodowych portów lotniczych.

Obiadokolacja w samolocie następnie przylot do Brisbane. Transfer do hotelu oraz zakwaterowanie czas na odpoczynek po podróży. Nocleg na przedmieściach Brisbane.

Po śniadaniu odwiedzimy Rezerwat Lone Pine Koala Sanctuary. Założony w 1927 roku, jest najstarszym i największym tego typu sanktuarium koali na świecie. W parku występuje około 80 gatunków australijskich zwierząt. Tam, oprócz spaceru po parku, za dodatkową opłatą, będziemy mogli między innymi nakarmić kangury i spotkać tytułowe misie koala. Następnie transfer do malowniczego miasta Gold Coast, gdzie będzie czas na lunch, plażowanie lub zakupy na beach front markets. Następnie wjedziemy na wieżowiec Q1, który pozostaje najwyższym budynkiem mieszkalnym w Australii (323m. z iglicą). Według architektów budynek, z kanciastym szczytem i wysoką iglicą, był inspirowany igrzyskami olimpijskimi w Sydney 2000 (zwłaszcza pochodnią olimpijską) i Operą w Sydney. Po obiadokolacji zakwaterowanie w hotelu.

Po śniadaniu pojedziemy do Byron Bay, gdzie zwiedzimy przylądek wraz ze stojącą tam latarnią morską. Latarnia morska Cape Byron znajduje się w najbardziej wysuniętym na wschód punkcie Australii i świeci nad Zatoką Byron. Następnie przejedziemy do Coffs Harbour, gdzie będzie okazja na spacer po pięknym molo i zjedzenie kolacji. Następnie transfer do hotelu na nocleg.

Śniadanie i transfer do Forest Sky Pier, który oferuje wspaniałe nadmorskie widoki na miasto Coffs Harbor oraz linię brzegową w górę i w dół. Czas na zdjęcia, a potem przejazd do Akwarium Solitary Islands, gdzie podziwiać będzie można bogatą faune i florę pobliskiego oceanu. Odkryjemy, co sprawia, że ​​Coffs Coast jest tak wyjątkowe dzięki serii akwariów, wycieczce z przewodnikiem i pokazom wizualnym. Zanurzymy się bez zamoczenia i zobaczymy zwierzęta, które nazywają Coffs Coast domem, w tym kolorowe błazenki śmigające wśród falujących macek ukwiałów, raki i jeżowce powoli krążące po skałach i półkach, piękną, ale jadowitą skrzydlicę z wdziękiem szukającą następnego posiłku oraz jaskrawo ubarwione skalary, kolce i motyle szybujące nad opalizującymi koralowcami. Po południu zawitamy do Nelson Bay, gdzie będzie można pochodzić po porcie, usiąść na malowniczej plaży, a dla chętnych fakultatywny rejs w poszukiwaniu delfinów statkiem ze zjeżdżalnią i ekscytującą przejażdżką na siatce na wysięgniku. Jest to idealny region do obserwacji delfinów i większość rejsów na nie napotyka. Kolacja i przejazd do hotelu.

Po śniadaniu pojedziemy do Newcastle na most Anzac Memorial Bridge skąd rozpoczniemy oficjalnie otwarty w kwietniu 2015 r. Newcastle Memorial Walk. To malowniczy most i promenada o długości 450 metrów, poświęcony pamięci poległych żołnierzy z I wojny światowej. Kilka platform widokowych po drodze daje odwiedzającym wspaniałe widoki na Newcastle, jego piękne plaże i wybrzeże. Po drodze wykąpiemy się w Bogey Hole, znanym również jako Łaźnia Komendanta. To zabytkowa łaźnia morska. Uważa się, że jest to najstarsza zachowana europejska konstrukcja na terenie miasta. Basen został wykuty z piaskowca/ konglomeratowej półki skalnej u podnóża klifów. Spacer zakończymy w Forcie Scratchley, gdzie oprócz jego historii usłyszymy również uroczystą kanonadę dział armatnich. Potem transfer do najsłynniejszego regionu winnego Australii – Hunter Valley (Dolina Myśliwych), gdzie zaprosimy Państwa na degustację win oraz damy możliwość zakupu pamiątkowej butelki z rodzinnej winnicy. Kolacja i transfer do hotelu.

Po śniadaniu pojedziemy do jednej z najbardziej zjawiskowych plaż Australii – Sea Cave Beach, czyli Plaży Jaskini Morskiej. Jak sama nazwa wskazuje, plaża ta graniczy z niesamowitymi formacjami skalnymi i grotami. Podczas odpływu można je odwiedzać i na własne oczy zobaczyć jak ocean od milionów lat kształtuje wybrzeże Australii. Po południu fascynujące spotkanie z rdzennymi mieszkańcami Australii, Aborygenami, którzy opowiedzą nam o swojej kulturze oraz zaproszą na pokaz tańca i gry na Didgeridoo – charakterystycznym dla tej kultury instrumencie dętym. Potem zjemy kolację i udamy się do hotelu.

Śniadanie i transfer do Królewskich Ogrodów Botanicznych, gdzie będzie można przespacerować się licznymi krętymi ścieżkami na własną rękę lub za dodatkową opłatą wynająć przewodnika: polecamy wycieczkę ‘Po porcie Aborygenów’. Dołączą Państwo do przewodnika First Nations (rdzennych mieszkańców) z którym podziwiać będzie można piękno i historię Sydney Harbour z perspektywy Gadigala (nazwa plemienia Aborygenów z tego regionu). Podczas godzinnej wycieczki będziemy spacerować wzdłuż oszałamiającego wybrzeża Sydney Harbour, słuchając opowieści o stylu życia Gadigala, tradycjach, historiioraz związkach z krajem i społecznością. Następnie udamy się pod słynną Operę w Sydney i tam będzie czas wolny na spacer po śródmieściu lub (jako fakultet) wejście do Akwarium SEA LIFE Sydney. To publiczne akwarium, w którym występuje duża różnorodność australijskiego życia wodnego, prezentująca ponad 700 gatunków, w tym ponad 13 000 pojedynczych ryb i innych morskich stworzeń z większości siedlisk wodnych Australii. Znajduję się w nim też zapierający dech w piersiach szklany, podwodny tunel, gdzie nad naszymi głowami pływać będzie Australijska wodna fauna. Następnie transfer na Plażę Bondi – jedną z największych plaż Sydney. Jej nazwa pochodzi od słowa boondi, co w języku zamieszkujących te tereny Aborygenów oznacza „hałas wywołany uderzeniem fali”. Plaża Bondi w Sydney została sklasyfikowana przez National Geographic na 8 miejscu wśród najlepszych plaż miejskich na świecie. Znajdziemy tu czas na relaks, spacer oraz, na pobliskich skałach, zobaczyć będzie można Aborygeńskie ryciny naskalne. Przejdziemy malowniczym szlakiem spacerowym Bondi to Bronte Coastal Walk, u którego końca odbierze nas autokar i zabierze na kolację oraz nocleg.

Po śniadaniu pojedziemy do zjawiskowego punktu widokowego Echo Point Lookout. Po przerwie na zdjęcia udamy się do świętego miejsca Aborygenów: Skał Trzech Sióstr. Tam dowiemy się o wierzeniach tych rdzennych mieszkańców, a następnie pojedziemy do Wodospadów Wentwortha. Na koniec dnia transfer na kolację i nocleg.

Śniadanie i przejazd do stolicy Australii Canberry. Zwiedzimy tu Parlament, a po nim czas wolny w uroczym rejonie tego miasta nad rzeką Molonglo. Będzie okazja na odwiedzenie licznych galerii sztuki, ogrodów oraz Ambasady Aborygeńskiej, której siedzibą jest widowiskowy namiot. Bulwarem nadrzecznym przejdziemy później po moście koło fontanny Kapitana Cooka, zobaczymy Pomnik Waterloo, Park Commonwealth. Następnie zobaczymy New Zealand Memorial i Australian War Memorial, gdzie po poznaniu jego historii wsiądziemy do autokaru. Transfer na kolację i nocleg.

Po śniadaniu pojedziemy do jaskiń Yarrangobilly, a później nie lada gratka: kąpiel w pobliskim basenie z wodami termalnymi. Tutaj też będzie można zjeść piknik w ramach lunchu, a po nim pojedziemy nad Jezioro Hume i zobaczymy znajdującą się tam tamę. Kolacja i nocleg.

Śniadanie i transfer do Melbourne. Zwiedzimy tu Shrine of Remembrance – pomnik wojenny. Został zbudowany, aby uczcić mężczyzn i kobiety Wiktorii, którzy służyli w I wojnie światowej, ale teraz już jest symbolem wszystkich Australijczyków, którzy służyli w jakiejkolwiek wojnie. Następnie czeka nas rejs po rzece Yarra oraz zwiedzanie Ogrodów Królewskich. Później pojedziemy na wyspę Phillipa, gdzie ujrzymy istny cud natury. Codziennie o zachodzie słońca odbywa się tu tzw. Parada Pingwinów. Ptaki te powracają do swoich nor i maszerować będą tuż obok nas. Kolacja i nocleg.

Po śniadaniu fakultety: Melbourne Skydeck z najszybszą windą na południowej półkuli i inne. Eureka Tower to 297 metrowy apartamentowiec w samym centrum Melbourne i rozpościera się z jego szczytu imponująca panorama. Wylot z Australii wieczorem.

Przylot do Polski.

Jest to propozycja wyjazdu skierowana dla pracowników wszystkich jednostek budżetowych, administracji samorządowej, rządowej, sądów, jednostek kultury, instytutów, uczelni, służb mundurowych, służby zdrowia, oświaty jak też wszystkich innych publicznych oraz członków ich rodzin. 

Jeśli chcieliby Państwo skorzystać wyjazdów z nami to zapraszamy. Osoby chętne prosimy o przesłanie zgłoszenia się na skrzynkę e- mail: pawel.rakowski@pracownicy-samorzadowi.pl lub PAUL49@WP.PL podając imię nazwisko, datę urodzenia oraz nr telefonu kontaktowego.

Wszystkim którzy zgłoszą się lub potwierdzą chęć wyjazdu zostaną przesłane warunki uczestnictwa do podpisu i odesłania do biura turystycznego oraz nr konta bankowego biura turystycznego, które przygotowało nam ten wyjazd i na, które należy dokonywać wpłat.

Zgłoszenia przyjmujemy do 20.01.2024

TERMIN PLANOWANY: CENADOStĘPNOŚĆ
01 – 14 marca 2025 12757 PLN OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

Informujemy, że uzgodniliśmy z biurem turystycznym płatności w ratach i dostaliśmy gwarancję zachowania ceny na piśmie.
Zapraszamy!

rataterminkwota
1 ratado 30 stycznia 2024850 PLN
2 ratado 28 lutego 2024850 PLN
3 ratado 30 marca 2024850 PLN
4 ratado 30 kwietnia 2024850 PLN
5 ratado 30 maja 2024900 PLN
6 ratado 30 czerwca 2024900 PLN
7 ratado 30 lipca 2024900 PLN
8 ratado 30 sierpnia 2024900 PLN
9 ratado 30 września 2024900 PLN
10 ratado 30 października 2024950 PLN
11 ratado 30 listopada 2024950 PLN
12 ratado 30 grudnia 2024950 PLN
13 ratado 30 stycznia 20251000 PLN
14 ratado 28 lutego 20251007 PLN
RAZEM >>12757 PLN

Cena zawiera:

  1. Bogaty program zwiedzania pod opieką polskiego pilota na całej trasie wycieczki.
  2. Przelot na trasie Warszawa – Brisbane, Melbourne – Warszawa z międzylądowaniem w jednych z portów lotniczych wraz z opłatami lotniskowymi i opłatami pobieranymi przez linie lotnicze za wystawienie biletu.
  3. Transfery klimatyzowanym autokarem według programu.
  4. Zakwaterowanie w hotelach i motelach **/***/**** w dwuosobowych pokojach z łazienką i klimatyzacją.
  5. Wyżywienie według programu (11 śniadań, 11 obiadokolacji).
  6. Ubezpieczenie KL, NNW, bagażu.
  7. Składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Zwrotów.

Cena nie zawiera:

  1. Obowiązkowego pakietu dewizowego 2157 GBP (funtów brytyjskich) płatnego w kraju docelowym zawierającego część świadczeń (m.in. transport, opłaty drogowe, podatki lokalne i miejskie, opłaty klimatyczne, środowiskowe, emisyjne, bilety wstępu, przewodnicy lokalni, etc.).
  2. Napiwków dla przewodników lokalnych i kierowców – 84 GBP/ os.
  3. Napojów do posiłków.

Dopłata do pokoju 1-osobowego: 3 750 PLN
Zniżka dla dzieci do 12 roku życia: 1 473 PLN

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *